onsdag 19 oktober 2011

Bokat och klart!

Sitter och försöker smälta lunchen. Blev visst lite för mätt.
Har precis bokat bord för oss på fredag. Äntligen ska det bli av!! Vi ska äta och gå på bio, bara vi två. Ska bli så härligt att få göra någonting helt själva =) Vi ska se Jägarna 2, någon som sett den? Vi båda älskade 1an så vi har ganska höga förväntningar på den här.

Ikväll ska jag oxå iväg utan barn. Herregud, två tillfällen på en vecka! Det är ju mer än jag varit utan barn sen min lilla älskling föddes! Det går säkert bra, så länge han inte glömmer mig ;-)
Ikväll iaf, ska vi på VIP kväll i en ny öppnad butik i uppsala. Dom öppnar i morrn och jag har fått två biljetter av en kompis som jobbar där. Det ska finnas kläder till både mig och Benjamin, så det ska bli roligt att se.
Madde ska med, det händer inte så ofta längre att vi umgås vilket är rätt tråkigt eftersom vi var väldigt tajta för några år sen.. Hmm.. innan det kom barn in i bilden.. ? Borde varit tvärt om!
Hur som... Det blir säkert super trevligt ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar