tisdag 20 december 2011

Har jag blivit bestulen??

Eller är jag bara slarvig?

Hur som helst är plånboken spårlöst försvunnen. Kunde ju verkligen inte hänt lägligare, dagarna före jul! Hallå!! Det är inte ok!
Jag VET att jag hade den i fredags em när vi var och handlade mat, efter det har jag ingen aning om jag sett den efter det. I lördags var vi i Barkarby, men jag vet inte om jag tog med den eller inte... Jag använde den inte då iaf. Upptäckte i går att den var var förvunnen när jag skulle med mamma in till stan.
Suck och stön, spärra alla kort, beställa nya, anmäla plånboken förvsunnen, fixa nytt körkort... Inte riktigt det jag har lust med nu dagarna före...

När vi var i Barkarby köpte min älskade sambo ett par nya fina vinterskor till mig. Jag använde dom första gången igår och efter det blev jag liggandes hela kvällen i soffan utan att kunna röra mig, jag hade så fruktansvärt ont i ryggen! Blev så lessen, hoppas verkligen att sjukgymnasten kan hjälpa mig så det blir bättre i ryggen. Önskar att jag kan gå i mina fina nya skor igen! =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar