måndag 5 december 2011

Myspys på morgonkvisten

Vilken unge man har!
Han slits upp tidigt på morgonen (06,30!!) för att vi måste åka och möta upp pappa som glömt viktiga saker till jobbet. Försöker krångla på honom lite varma kläder då det är minus grader ute.. brrr* Hela vägen från sängen och ut i bilen skrattar han åt mig, som om han tycker jag tappat förståndet helt. Väl ute i bilen börjar handen gå i takt till musiken, sen sitter han så tills han däckar (ca 30 sek senare).
När vi kommit fram till parkeringen där vi ska möta upp pappa sänker jag på fläkten och musiken börjar höras lite bättre igen. då ser jag hur det börjar rycka i fingrarna och sedan hela handen sen rycker hela ungen till och börjar hoppa i takt till musiken igen =)

När vi kom hem hade vi mys frukost med tända ljus. Det brukar vi inte ha då det nästan är ljust när vi vaknat och äter frukost i vanliga fall.
Nu har vi iaf vaknat till och allt är som vanligt.. Full rulle, kanelbulle!

Appropå kanelbulle, så fegade jag ur lite när det kom till bakningen.. Jag passade på medans han sov. Jag slängde ihop degen, jag tänkte att  han får vara med på pepparkaks baket ist, gör inte så mycket om han äter lite deg då. Jag tror inte man mår så bra om man äter bulldeg =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar