torsdag 29 november 2012

Buzzador

Jag tar gått och blivit en Buzzador! -Säger man så?
Hur som helst har vi fått hem Nestlé mini frukt att prova, och jag kan säga att båda mina barn älskar dom! Tillochmed fröken kräsen äter med glädje. Benjamin skulle lätt kunna äta upp alla provförpackningar själv om jag inte gömt undan dom :-)
Perfekt för en liten som är lite små hungrig i bilen påväg hem från dagis, eller för en liten tjej i morgongröten :-) vi älskar dom iaf!

Jag hoppas verkligen att jag kommer in i det här med Buzzador. Det här är ju min första grej och jag fattar inte så mkt, men det tar sig nog :-) kul att gå prova nya saker man kanske inte skulle provat annars. Om ni har några tips så säg till, eller om ni vill bli Buzzadorer själva. Man får tydligen poäng om man "värvar någon"

God natt

Ps, ber on ursäkt för ev stavfel och konstiga ord gjorda av telefonen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar