lördag 26 januari 2013

inte så bra ändå..

nej,  jag blir inte förvånad och tror faktiskt inte någon annan blir det heller... det gick ju inte så bra med bloggandet iaf. Skyller som vanligt på stressig småbarns morsa, även om det nog mest har med lathet att göra. När barnen somnat på kvällen är soffan och Tv:n det som lockar mest.
Hur som...
Nu sitter jag och tycker otroligt synd om min lilla dotter. Hon har en sån hosta att hon kräks av det. Så insatt kommer det bli en sömnlös natt både gör henne och mig. Jättekul när vi nyss varit magsjuka och varit vakna hela nätter och bytt nerspydda sängkläder.

Tidigare idag var vi till Stockholm för att fira min mormor och morfar som idag varit gifta i 50 år! Jättemysigt och Hof mat! Kan ärligt säga att jag inte är i huvudstaden särskilt ofta, sist var nog kanske 4-5 år sen. Pinsamt! När man ändå bor så nära :)
Något som var lite ballt var (nu kommer alla sthlmare tycka ja e fjantig men det bjuder ja på ) att vid bordet mittemot sitter självaste Martin Beck! Eller ja såklart Peter Haber :) Ascoolt ju!

Nej,  nu dör snart telefonen.  Vi får väl se hur många veckor det dröjer tills nästa inlägg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar