söndag 9 januari 2011

Jaha..

B har blivit förkyld.
Jag ska väl vara glad att han klarat sig så länge som han faktiskt gjort, men jag tycker så synd om honom. Min lilla skrutt. Han hade feber igår, mycket lite iofs men ändå. I morse hade han ingen feber men var jätte snorig och hostig. Stackars*
Hoppas bara att det går över fort, för på tisdag ska vi till ARN och vinka av Jonas som ska flytta till Sidney.

Jag har tjatat på honom att han ska skaffa en blogg som han kan uppdatera bara nångång ibland, kan ju vara roligt att ha när han kommer hem och kanske har glömt saker. Typ som en resedagbok (som syster kan kolla i när hon saknar sin lillebror för mycket =) Verkar inte riktigt som han håller med mig om det =)

Jag har f.ö lovat honom att inte gråta när han åker (han kommer få dåligt samvete då säger han) Men herregud, det kan man väl inte lova! Jag ska försöka, men jag kommer ju inte få se honom på ETT ÅR!!
OM vi inte åker dit förståss, men vet inte hur kul B tycker det är att sitta på ett flygplan först tio timmar till Thailand och sen lika långt igen till Australien. Vi får se, hittar vi några billiga biljetter och D får lång semester kanske vi gört.

Nä, nu ska jag nog passa på att ta en liten tupplur medans lillen sover, brukar ju inte gå upp så här tidigt i vanliga fall.


Förretsen var vi till farmor som tog lite bilder på Benji. Har inte fått alla än, men här är två av dom hon tog.

Att brumma som en bil är det som är allra roligast just nu


Lägg till bildtext


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar