tisdag 11 januari 2011

Något som fattas..

Idag var vi på Arlanda för att vinka av lillebror.
Jag hade lovat honom att inte gråta och det gjorde jag inte heller, inte där iaf.
När jag satt i bilen påväg hem kunde jag inte hålla igen. Det känns jättefånigt, men så var det.
Det känns precis som att det är något som saknas, eller att något är fel.
När jag tänker på hur roligt han kommer att ha det och vilken upplevelse det kommer att bli för honom känns det mycket bättre.
Ett år går ganska snabbt ändå, eller hur =)

Nog om det..
Passade ju såklart på att hälsa på alla gamla kollegor när ja ändå var på jobbet, det var mycket trevligt.
Hade nästan börjat längta tillbaka lite men såfort jag kom dit kände jag hur himla skönt det är att slippa det där hysteriska stället. =)
Michaela och hennes söta dotter Signe kom oxå. Signe är bara ett par månader äldre än Benji, så det var jätteroligt att träffa dom. Hoppas bara att det inte dröjer 7 månader till innan vi ses ;)

Nu ska jag bädda ner mig i soffas med en kopp varmt te och titta på film, myys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar