fredag 11 mars 2011

Falsklarm

Vi är friska! Eller jag har ju iofs inte ens varit sjuk, men min lilla Bennebus hade ju feber onsdags. När vi vaknade igår var han pigg och feberfri, skönt! Trodde att han kanske hade fått nån influensa eller nåt, och hade ingen lust att sitta hemma flera dagar med en febrig bebis.

Igår var jag bjuden på me&i party i Vallentuna, men hade tackat nej eftersom D jobbar. Tråkigt... men han ringde under dagen och sa att han skulle bli ca 6 timmar tidig, vilket betydde att jag skulle hinna iaf!! Roligt! Även fast jag inte hade några direkta planer på att köpa nåt var det skönt att komma hemifrån och träffa loite nytt folk. Det blev en trevlig kväll och en jättegod cheescake!

Idag ska jag göra en sak.. Vill inte prata om det förrns det är helt klart, men det ska bli spänande och se vad det leder till.
Efter det ska vi träffa några kompisar och åka till simhallen för lite bebisbad.

I måndags skickade jag ett paket till min bror i Australien, vad det innehåller kan jag inte skriva här (han vet inte vad det är)..
...men! Eftersom Australien har väldigt strikta tullregler är risken att paketet fastnar där tills dom luskat ut exakt vad det är jag skickat. Det är ätbart kan jag säga, det finns innehållsförteckning och det borde inte vara nåt man inte får ta in.. men jag skulle inte bli förvånad om han får ett paket som redan varit öppnat en gång =)
Ska bi späänande att se hur lång tid det tar inna det kommer fram. Cirka 6 arb dagar sa hon på posten.

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka och göra min grej.


Här är Bennebus i går när han blivit frisk


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar