onsdag 9 mars 2011

sjukstuga

Idag har vi haft sjukstuga här hemma. B vaknade i morse vid 6 och hade feber, sen höll det i sig hela dagen. Han sover nu, men jag antar att jag inte kommer få mycket sömn inatt...

Pratade med min älskade lillebror idag, känns tomt här hemma när han sitter på andra sidan jordklotet. Men jisses vilka bilder han har tagit.. OMG, jag vill åka till Australien!!!
Årets semester kommer att bli till fjällen först (snart dax-v 15!!) i sommar kommer vi ta husvagnen och åka runt lite, bla till Ullared!  Sen blir det till att planera Thailands resan!! Jihu! Kanske, Kanske att jag lyckas få med familjen till Spanien därimellan oxå.. Vi får se vad D tycker =) Vi har ju gratis boende så det behöver ju inte kosta så mycket.. Värt ett försök iaf =P

Nej nu ska jag njuta av lugnet tills det är dax att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar