torsdag 3 mars 2011

Jeans stl 25. Tackarrr!

Äntligen!
7 månader tog det att vila (?) sig smal (..are). Om man nu kan kalla att springa efter en galen bebis hela dagarna vila =) Vad jag försöker säga är att jag inte har gjort något så tråkigt som att träna eller äta nyttigt eller nåt sånt. MEN! häromdagen provade jag ett par gamla jeans för jag tyckte att alla andra började sitta dåligt, och gissa.. Dom passade!!! Mina smaljeans stl 25 passar äntligen, tom att det finns lite marginal!
Blev så glad att jag sprang ut i förrådet och hämtade mina gamla favvojeans, som jag förövrigt inte kunnat ha sen slutet på 2007 (!!) och jag började nästan gråta när dom gick på och jag fick igen knapparna.
Knäppt kanske, men om man helt plötsligt utan förvarning får på sig ett par byxor som legat i garderoben i över 3 år blir iaf jag glad. Och dessutom efter att man fött barn och gått upp nästan 20 kg!

Har inte tagit någon bild, men här är en från 2007 (när jag fortfarande kunde ha byxorna)
Ser dock inte så här smal ut idag =(Men om jag fortsätter att
äta skräp och "ligga på soffan" så kanske man kan visa sig
på stranden i sommar =D

Nä, om man kanske skulle gå ut på nätet och kolla efter lite nya kläder. Yaaay! =)
Ni får ursäkta om det var ett tråkigt inlägg, men jag var bara så glad att jag var tvungen att skriva!

1 kommentar:

  1. wiiieeeeee :-D hejja hejja hejja!!!! Jag förstår precis hur glad du är...jag har inte riktigt vilat mig dit ännu (trotts att S är 2 månader äldre än B) men jag hade ju några till graviskilo pluss :-(

    SvaraRadera