tisdag 24 januari 2012

Härligt i soffan

Tänk hur underbart det kan vara att få lite tid helt för sig själv.
På kvällen när lillkillen somnat och disken är färdig, alla leksaker och prylar är undan plockade, hunden har fått mat och allt det där som måste göras varje kväll sätter jag mig i soffan och andas. Tittar lite på tv, kanske äter något gott innan jag går och lägger mig, men det är ju sååå skönt =)

I morrn har vi fullt upp.
På fm ska vi till förskolan på inskolningssamtal, vi ska träffa fröken och hälsa på de andra barnen och titta lite hur dom har det. Det ska bli spännande att se hur B reagerar. Jag har ju skjutit på dagis starten i snart 4 månader, så det kanske är på tiden att han får något att göra på dagarna =)
Efter det ska vi till bvc, har inte varit där på ett halvår nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar