torsdag 28 juni 2012

När man tror allt är över...

... börjas det om från början igen.
B var ju sjuk i början av veckan, och jag var rädd att det skulle vara koppor påväg, men igår var han feberfri och vi hade planerat att åka till dagis idag. Jag skulle möta mamma så hon kunde ta hand om Leah medans jag klippte mig.. Men icke! B kom in till mig halv 6 (!) i morse med hög feber och hosta, så det var bara att ringa och avboka allt =( Jag som verkligen behöver klippa mig! Och titta efter ett par skor till min nya klänning. Buhu.
Blir till att vara hemma med en sjukling i några dagar till, men det kan vara rätt mysigt det med =)

Auktionen förresten.. Det sket sig. Mamma frågade mig igår kl 10 hur det hade gått.. Den slutade klockan 9 och jag hade såklart glömt bort det helt och hållet. Det var någon annan som fick dom för 61 kr!
Jag blev så arg på mig själv, hur kunde jag glömma!!!??!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar