tisdag 7 augusti 2012

Nattsuddare

Så känner jag mig nuförtiden.. Men egentligen kanske man ska säga kvällsuddare ist med tanke på att klockan bara är 23.. Som småbarnsförälder känns det som mitt i natten kan jag lova, men inte kommer jag i säng i tid för det!

Nu är sommarlovet slut för lilleman och första dagen på förskolan avklarad. Den gick (enl mig) alldeles för fort och jag han som vanligt inte med hälften av de jag tänkt göra, men det var en lycklig grabb som mötte mig i dörren när jag det var dax att åka hem =) Även om han inte tyckte just den delen (att åka hem) var så roligt, han ville att vi skulle stanna och leka mer.
Skönt att han trivs på dagis tycker jag. Otroligt skönt! Snälla fröknar och gulliga barn, kan inte bli bättre (?)

Nej, om man skulle gå och lägga sig. Har en liten fröken som varit lite kinkig idag och ätit dåligt,så risken för att hon vaknar för en liten "nattmacka" är inte obefintlig.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar