fredag 10 augusti 2012

Pain in my mouth!!!

Blåsan från helvetet har flyttat in i min mun! En storlek att jämföra med stadshotellet (innan det revs!) och smärtan är total! Kan inte äta, inte dricka, knappt prata! Snälla flytta någon annanstans, gör sååå ont!!!! =(

I övrigt är allt härhemma numera.. NEJ!
Nej äta. Nej dricka. Nej sova. Nej kissa. Nej duscha. Nej mamma. Nej pappa. Nej Heamin (Benjamin). ALLT är nej, även om han egentligen vill så måste han först säga nej och tjura lite. Knäppis =)

Lillfröken ligger nu i hårdträning. Vi övar på att äta från flaska eftersom mamma (jag) har planerat att gå ut och ha lite trevligt på min födelsedag. Hittills går det sådär. Vi får väl se om det blir till att stanna hemma ändå. I värsta fall få jag väl ha henne hemma och skicka iväg övriga familjen och sen ha middag hemma ist. Inte lika roligt men bättre än inget.

Nej, nu ska jag försöka döva min smärta med lite choklad.
Förresten!! Igår köpte jag nya byxor.. Hittade ett par skitsnygga byxor på rea, men dom hade bara i stl S och XS. Typiskt, tänkte jag men provade ändå S i hopp om att de kanske inte var så jätte jätte små. Och tro det eller ej, men dom var till och med lite stora!!! Jihuu! Alla gravid kilon är borta, men dallret åretstår.. varför kan inte det oxå försvinna av sig själv?!! Jag tycker verkligen inte om att träna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar