måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Jaha, så blev det kallt igen. För min del gör det faktiskt inget. Jag ser hellre att det är kallt och MYCKET snö tills det är dax för vår och då kan det bli varmt på engång så snön smälter snabbt och vi slipper flera månader av kladd, regn och blåst. Men det verkar som jag är själv om att tycka om vintern.

Vi skulle badat i fredags men vädret tillät oss inte. Det var ju snöstorm så våra "badpoolare" hade blivit insöade =) Så det fick bli middag hos mormor och morfar, men på vägen dit började batteri lampan i bilen lysa och för att inte riskera att bli ståendes efter vägen mitt i natten i snöstorm sov vi kvar där. På lördagen när vi kommit hem åkte vi direkt till farmor och farfar istället, för att titta på melodifestivalen. Hur kommer det sig att det bara blir dåligare och dåligare för varje år???! Jag förstår inte hur dom tänker när dom väljer ut bidragen.

Idag är det ju alla hjärtans dag, det betyder att det är exakt ett år sen jag kände Benjamin sparka ordentligt (så man kunde känna det på utsidan). Men som vanligt på alla hjärtans dag jobbar D så jag ser honom inte förrns i morgon, men vi får väl fira det i helgen istället eftersom han åker direkt när han vaknat.  Men jag ska åka iväg till stan och köpa blommor och ett kort till honom som han kan se när han kommer hem inatt. OM bilen startar vill säga... =/

1 kommentar:

  1. klämtar klockorna heller? :-D ;-) Med tårtan tänke jag :-D Allt bra med er hoppas jag?

    kram kram

    SvaraRadera