tisdag 8 februari 2011

Tisdagar = tråkiga dagar

Nu sitter vi och kollar på tv, eller Benne kolla på bollibompa och jag passar på att blogga.
Bollibompa kan vara riktigt bra ibland när man behöver lite lung och ro =)
Speciellt nu när lillman kommit på hur kul det är att skrika rätt ut så man blir döv.
Nu är det Hotell Kantarell, tydligen väldigt spännande..

Idag är det somsagt tisdag, jag är trött och det finns inget bra på tv. Hade sett fram emot när lillen somnat och jag kunde lägga mig i soffan och bara halvsova till nåt mysigt program, men det finns INGET att se.
Blir väl till att slå igång någon gammal film som man redan sett hundra gånger..

Idag var vi och hälsade på Emma, det var roligt att träffa henne!
Vi kom fram till att vi inte träffts sen typ 2008 (!!) Tusan va tiden går snabbt!!!
Ne, jag får nog hälsa på henne lite oftare tror ja =)

Förresten gick det bra med sprutorna, han fick feber på kvällen och var dålig dagen efter, men sen var det bra.

Nu är Hotell Kantarell slut och jag ska återgå till att busa med min bebis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar