fredag 18 februari 2011

Hur orkade jag?

Jag har känt mig så otroligt trött den senate tiden.. Jag har dåligt temprament, är ständigt hungrig och känner mig allmänt off.. Hade jag inte vetat bättre skulle jag nästan tro att ja var på smällen igen.. Men det är jag inte.
Tänk att jag gick i ungefär nio månader och kände mig ungefär såhär, vissa dagar ännu värre, Mycket värre!! Hur orkade jag? Jo, de e klart.. Jag hade ju något otroligt underbart som väntade mig, min son =)
Men det är ju helt galet vad mycket man måste stå ut med under tiden som gravid.. Illamående, trötthet, noll kondition, foglossning (!!!) värmeslag, uppsvälld till stl michelingubbe (stavning?) och sist men inte minst förlossning! Men ändå skulle jag lätt göra om det =)

Ne, om man kanske skulle ta en tupplur innan det är dax att göra sig iordning för kalas.

1 kommentar:

  1. haha....håller med, fattar inte hur man kan må så kast som under graviditeten och ändå vilja göra det igen....jag till och med längtar efter det redan!!!! Knäppt ;-)
    Allt är bara bra med oss, har precis kommit hem från en vecka på Gran canaria....som gick aldeles för fort....*suck*

    SvaraRadera