tisdag 30 augusti 2011

fläskläpp

Fick en snygg fläskläpp av min son igår.

Vi skulle gå ut för att hämta mat i frysen (ja, vi har frysen ute, för vi har precis fått in nytt golv i köket och den nya frysen är påväg ) Hur som helst... Vi gick ut, jag öppnade frysen lite för att få tag i fisken som låg  högst upp, då rycker den lille mannen tag i dörren och slänger upp den med all sin kraft så jag får det övre hörnet rätt i fejjan. Blev ett snyggt jack i underläppen. Tack för det, älskling.

Sitter nu och väntar på att killarna från budfirman ska komma med vår nya kyl och frys.. Två veckor har vi väntat, i två veckor har jag behövt springa UT på baksidan för att hämta nåt från kylen. Ska bli sååå skönt att kunna ha kyl och frys på samma ställe I KÖKET!!! =)
De ringde en kille nyss (från budfirman) för att säga att han inte kan få in vår adress på gpsen. "Vad ska jag skriva"??? Eh.. inte fan vet jag, vår adress finns inte på gpsen så de är ingen ide att gå efter den. Du kan få en vägbeskrivning ist.
"men jag skriver nr 1 ist för 2 då går det.. Men det är fel postnr"... Suck kanske för att det är fel adress, ärthjärna! Vår finns inte på gpsen...! Fattar inte att det ska vara så svårt att förstå, vi bor på landet här ligger husen lite hur som helst..

Aja, vi får väl se om det kommer någon kyl, eller inte. Han skulle iaf ringa om han inte hittade.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar