fredag 2 september 2011

Rymdvarelser i köket

Ja... Ungefär så ser det ut.
Ett gammalt slitet  kök, med splitt ny kyl och frys med värsta digitala displayer och grejer.. Passar inte riktigt in =) Nu väntar vi bara på att kunna byta alla skåps luckor, taket ska målas om och tapeterna ska bytas.SEN! Sen är det klart!
Men med tanke på hur fort det gått med allt annat så förväntar jag mig inte att det ska bli klart förns inom ett par år.. Suck..=(

Förresten om man när man köper nya vitvaror ska ha hemkörning, och dom ska köra in sakerna hela vägen in i köket. Ska dom inte ställa dom på plats då? Jag trodde iaf det, men när dom kom så dumpade dom av dom precis innanför dörren till köket. Där stod jag helt själv och funderade på hur i h*lvete jag skulle få dom två stora åbäkena på plats. Dom fick snällt vänta till D kom hem dagen efter, men jag tyckte det var dåligt av killarna som kom att inte ställa dom på plats.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar