tisdag 6 september 2011

Jag garvar läppen av mig

Jag tycker det är så fånigt med folk som varit med i tv eller liknande och tror att dom är tok kändisar för det.
Jag kan säga att jag varit med i en filminspelning och spelat huvudrollens dotter. Inte fan går jag runt och tror att jag är bättre än andra för det!
En person härifrån krokarna har varit med på tv och tycker att h*n är stans största kändis. Ingen jag känner tycker att h*n gjort nåt bra eller är nå märkvärdig för det h*n gjort. Ska jag vara ärlig tycker jag inte h*n gjorde det så bra heller. Men det är ju bara min åsikt.
Hursomhelst så fick jag en vänförfrågan på fb av denna person för ett tag sen, vi har endast träffats ett par gånger på några fester för många år sen när vi hade gemensamma vänner men inte mer än så. Jag accepterade iaf denna förfrågan och tänkte att det kunde väl vara kul att lära känna personen på riktigt ist för att bara lyssna på alla rykten, men jag lessnade snabbt. Varje dag säkert 10 ggr om dagen kom det nya uppdateringar om hur mycket bättre än alla andra h*n var, så den fb vännen hade jag inte länge.
Nu kom det precis upp nya saker om hur bra h*n är och att det är påfrestande att vara så känd som h*n.

Hahaha!! Jag garvar läppen av mig säger jag bara!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar