söndag 22 juli 2012

Barndop

Nu så är det (äntligen) över...
Igår går döptes Leah inför en liten (55 pers) samling släkt och vänner. Hon var dödstrött, men skötte sig väldigt bra ändå!
Maten räckte och folk såg ut att ha det hyffsat trevligt iaf =) Presenter i överflöd, och vissa dubbletter såklart men det hör väl till.
Nu är det bara två helger till, sen kan vi slappna av riktigt och göra sånt som hör sommarn till, dvs ta det lugnt och göra det som känns rätt just nu =)
På fredag åker vi till furuvik med husvagnen och kommer hem på söndagen då vi även ska fira korven som fyller två på måndagen.
Jag tror att djurparken kommer bli succé för den lille herrn. Förra året var vi till Parken Zoo och det var uppskattat kan jag lugnt säga, tror att i år kommer det nog bli lite ännu bättre! =)

Måste bara säga oxå att jag nu har hittat mina skor som jag ska ha till klänningen. Ett par röda high heels som jag bara ääälskar. Enda problemet är att jag än så länge bara klarar att ha dom i någon timme innan det börjar kännas i fötterna, iofs så var det en timma av att bara springa omkring och duka fram och hålla på igår, så under en vanlig tillställning där man är gäst klarar dom ju längre.
Men jag ska fortsätta att träna dom! Det är ju faktiskt över två år sen jag gick i såna skor, men då kunde jag å andra sida springa runt helt obehindrat i dom. Är nog lite som att cykla ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar