onsdag 11 juli 2012

Vargen kommer, Vargen kommer!

Ungefär så har det varit här hemma hela dagen. Benjamin har kommit på att om man ropar hjälp kommer mamma fort till undsättning. Så hela dagen har han sprungit runt och ropat: Hjälp mamma! Mamma hjälp! Man kan ju höra att det inte är på riktigt men man kan ju aldrig vara helt säker så det har blivit en hel del springandes fram och tillbaka.. Undrar vad han ska hitta på för nytt skoj i morgon =) Haha, härliga unge!

Tiden går alldeles för fort kan jag tala om! 
Om en vecka (lite drygt) ska Leah döpas och jag har helt glömt bort att fixa klänningen.
Kom på det nu ikväll att jag måste köpa nytt tyg till den efter att Benjamin hade den på sig. Så på fredag blir det till att åka och leta efter det perfekta tygen, har inte bestämt än vad det blir men det blir INTE ljus rosa iaf! Lutar lite åt rött, men vi får se om det kanske blir för mörkt. Benjamin hade grönt i sin, det var jättefint!

Nya skor har jag hittat på tradera igen.. hoppas bara jag kommer ihåg att kolla buden innan auktionen är slut den här gången. Är fortfarande irriterad över att jag glömde bort förra. Sååå fina skor!!! =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar