torsdag 5 juli 2012

Hatar att vara så begränsad!

Har precis rensat bland alla pantflaskor ute på verandan. Hur kan det bli så mycket?? Vi måste verkligen bli bättre på att panta flaskorna och inte bara samla allt på hög för att sen behöva fylla hela bilen och behöva stå en halvtimme och panta allt. Vi pantar kanske en gång om året! Förstår ni hur mycket flaskor det blir, och jag kanske ska tillägga att vi dricker ganska mycket bubbelvatten och cola.  Så det blir en hel del!
Nu är det rensat iaf och jag ska bara packa in det i bilen och åka till affären, men det får bli en annan dag för jag hinner inte innan jag ska till dagis.
Det är sista dagen idag, sen har den lille rackarn 4 veckors sommarlov. Eftersom pappa jobbar får han umgås med sin mamma, det ska bli mys =) Om det bara inte hade varit för denna förbaskade allergi! Vissa dagar kan jag knappt vara ute. Jag får inte ta min medicin när jag ammar så jag får klara mig med ögondroppar och nässpray, vilket bara hjälper tillfälligt.
Man blir så otroligt begränsad, jag kan tex inte springa runt på gräset eller hålla på bland blommor och så.
Jag kan inte ens hänga ut mina kläder på tork!
Jag vill bara ha min medicin! Buhu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar