tisdag 31 maj 2011

10 månader

Igår blev ju min skrutt 10 månader, det firades med att gå till BVC idag (första besöket på 4 månader!!) för lite vikt och längdkoll och även en liten check hur motoriken funkar. Han gick igenom besiktningen UA, inte för att jag trott annat =) Allt var helt perfekt!
73 cm lång och drygt 9 kg (han har gått ner när han varit sjuk ) men det var inte nåt som syndes tyckte sköterskan, är tydligen bara jag som tycker han ser tanig ut. Min lilla fläskis är ingen fläskis längre. Huvudsaken är att han mår bra, och det gör han!

Nästa koll är vid ett år och då är det sprutor igen =( Jag hatar sprutor!

I morrn är D hemma och då ska vi riva tapeter så det yr över hela huset =) Var och tittade på en fototapet idag som jag blivit tipsad om, men jag vet inte vad jag tyckte.. måste fundera lite.
Först ska det gamla bort innan man kan sätta upp nya, så det är ingen panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar