söndag 8 maj 2011

Sliten

Nu sitter jag i soffan och känner mig väldigt sliten.
Det har blivit två sena nätter i rad, men också två sovmornar i rad. Lillplutt har fått för sig att sova hela nätter med ett undantag för lite välling tidigt på morgonen, annars går vi inte upp förrns vid sådär halv åtta. Förut var vi uppe mellan 5-6 (!). Så ikväll blir det sängen tidigt för mig. Skönt att helgen är slut så man kan återgå till att somna tidigt =)
Tror iofs att det kan bli en tidig morgon i morrn eftersom det var en liten herre som vägrade sova på eftermiddagen så han kommer nog däcka redan vid sju tiden... Men, men då kan jag slappa lite i soffan innan jag lägger mig och sen vara pigg i morrn.

Helgen som sagt har varit fullproppad med mat och människor.
I fredags var vi bjudna till en kompis på grillkväll, under kvällens gång rullade det in fler och fler och det var riktigt trevligt TROTS att vi skulle se hockey som inte är min favorit sysselsättning direkt =)
På lördagen åkte vi ut till svärisarna för att fira Dannes lillebror. Även där bjöds det på grillat och det var en herrans massa med folk, mycket trevligt, och mycket sent blev det!

Nästa helg planerar jag att sova !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar