fredag 20 maj 2011

Dessa tänder...

Varför kan inte alla tänder komma på en gång, bara sådär över en natt och sen kan det vara över. Stackarn har ju så fruktansvärt ont och får feber och snoret bara rinner. Nu ligger han och sover med nästan 39 grader. Stackarn! Men det är väl bra om tandläkarn har nåt att titta på när vi ska dit på onsdag. =)

Vi skulle ju ut till min mormor och morfars landställe och hjälpa till med utflyttning av grejer i helgen. Hela familjen skulle dit, även min morbror som vi inte träffar så ofta. Hoppas det blir bra snart.

Hur som helst så går den lille parveln. Visst han trillar och så ibland, men det är bara upp igen. Om man går brevid och håller i handen så går det jättebra! =)
Krypa var tydligen inte hans grej, det var ok i ca en vecka sen var det dötrist igen.

Om ca 2 månader blir han 1 år, det är ju inte klokt! Vad har hänt, jag hinner ju inte med. Snart är han väl vuxen och flyttar hemifrån och skaffar egen familj. Hur ska jag göra för att stoppa tiden??!!  Buhu..

1 kommentar:

  1. jobbigt att han får så mycket besvär av tänderna, här har vi inte märkt av nått än så länge som tur är! Oj, går han redan :-o Vilken duktig kille!!! Signe vägrar släppa mina händer, även om hon nog skulle kunna! Om du kommer på nått sätt att stoppa tiden så säg till, för jag vill gärna ha receptet ;-)

    SvaraRadera