torsdag 7 juli 2011

40 grader både på insidan och utsidan

Varmt är det idag, riktigt varmt! Men den som är varmast är min lilla skatt. Han ligger och sover nu med 40 grader feber =( Vaknade kl halv tre inatt och var het som en kamin stackarn.  Han har sovit mest hela dagen hittills så jag hoppas det blir bra snart! Inte roligt att ha så hög feber när det är så varmt överallt. Tycker det är jobbigt att se han må så dåligt. Det som jag kan känna mig frustrerad över är att jag kan se hur en ny tand ligger och väntar på att spricka igenom. Kan den inte bara komma upp så han kan bli bra igen!

Jag är även fly förbannad på TELIA. Vår telefon har inte fungerat på två dagar, och vi bor i nån typ radiosvacka så det finns ingen teckning på mobilerna.
Först trodde jag att det var vår telefon det var fel på så jag bytte till en annan, men det vart inge bättre av det.
Jag kan höra den som ringer mig, men den hör inte mig. Super irriterande!
Hur som helst har jag försökt få tag i nån på TELIA, men som vanligt är det i princip omöjligt att komma fram.
GAAAAHHH!

Nej, om jag kanske skulle gå ut och sätta mig i solstolen ett litet tag.. Nej för grannen håller på med en jävla motorsåg så man måste typ ha hörselskydd för att kunna vara ute...!!!

Jag är inte bitter.. nej inte alls! =(
Det blir att bädda ner mig i soffan med choklad glass och en film, och sura tills min varmkorv vaknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar