tisdag 12 juli 2011

Semester tider

D har äntligen semester. Han har iofs haft det sen i torsdags, men det är inte förrns nu som man tänker på det =) Det är mysigt att ha hela familjen samlad även dagtid =)
Igår var vi ner till Fånö och badade. Trodde att B skulle tycka att det var för kallt att bada i sjön, men icke =) Han sken som en sol och tyckte att livet var underbart. Jag badade såklart inte. Jag anser att man inte kan bada förrns vattnet passerat 30 grader. MINST! Badade faktiskt en gång förra sommaren, men då ska tilläggas att jag var höggravid och det var mkt varmare då än nu. Annars kan jag inte minnas sist jag badade i en svensk sjö. Jo! Sommaren 2006 var vi på landet och hade cyklat ner till badbryggan. Då slängde D i mig i vattnet mot min vilja, men det tror jag faktiskt han aldrig kommer att göra om...

Vår hemtel har äntligen börjat fungera igen. Fick ett sms av telia idag att jag var tvungen att kontakta dom för dom behövde veta ngt för att kunna fixa felet. Fick stå i telefonkö i över en timme för att sen få reda på att det började fungera 14.30. Dåligt irriterad jag blev!
Tyvärr är telia det enda som fungerar där vi bor annars hade jag bytt för länge sen kan jag lova!

Nej, om man kanske skulle ut och slå grabbarna i dart. Jag är ungefär bäst på det! Vinner nästan alltid, och bröderna H är de sämsta förlorarna i världshistorien, så det är jätteroligt att slå dom =)

1 kommentar:

  1. härligt! Här har vi semester med hela bunten. Inte helt fel! Och jag håller med om det där med vattnet! Varmt varmt varmt ska det vara för att bada!

    SvaraRadera