söndag 10 juli 2011

Bilar bilar bilar..

Jag kan iaf garanterat säga att vår son är motorintresserad, speciellt när det kommer till motorcyklar.
Vi var till Västerås idag för att besöka Power meet, och det var väldigt uppskattat =) Han satt som klistrad och tittade med stooora ögon på alla mullrande bilar och motorcyklar som rullade förbi.

Nu sitter jag här med ögonen i kors som vanligt.. Har knappt sovit något inatt pga en full karl som legt och snarkat mig i örat hela natten, och inte gick det att få liv i honom heller så han kunde vända på sig. Finns det något värre än när någon snarkar så sängen skakar. Arg blir man iaf!
Inatt hoppas jag på lite mer lugn och ro, annars blir det soffan för en viss herre kan jag lova!

I morrn ska jag till Emmeli och träffa Sophia för att få D´s Aloe tankräm. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar