onsdag 6 juli 2011

Sena tankar

Ligger i sängen och kan inte sova...
Av någon anledning började jag fundera på hur lång tid jag har kvar på min föräldraledighet och fick panik.
Det är bara några månader kvar  (max 6) tills min lilla bäbis måste börja på dagis! Han är ju så liten, alldeles för liten för att lämnas där!
Det hade nog känts bättre att lämna honom till en dagmamma, men det finns inga här där vi bor. Närmaste är i Örsa och det är flera mil dit, iaf två och det känns lite väl långt bort!
Jag vill Aldrig börja jobba igen!! Jag vill vara hemma med min lilla prinskorv tills han flyttar hemifrån! Vilket han inte kommer få göra förrens jag säger att det är ok att flytta från sin mamma.

Nej, nu ska jag försöka sova igen... Får försöka koppla bort tankarna och fortsätta i morrn ist.

God natt

1 kommentar:

  1. åh vad jag känner igen det där...jag har sååååån ångest över att hon ska börja i augusti,...om bara några få veckor,....min lilla lilla bebis :-(

    SvaraRadera