torsdag 30 juni 2011

kissa på rabarber

Stäämer det att rabarber mår bra av kiss??
Fick höra det igår av en kompis att om man har rabarber plantor ska man kissa på dom så växer dom bättre. Tycker det låter lite konstigt =) Tänk om man skulle glömma bort det och ta en rabarb och det inte regnat efter att nogon kissat på dom.. OOOFRÄÄSHT!!
Nej, det blir nog inget kissande på våra rabarber iaf =)

Igår var jag till en kompis på Aloe Vera party. Alltid lika kul att komma ut och träffa folk. Hehe, nu låter det som jag sitter instängd hemma och aldrig träffar någon. Så är det inte riktigt, men det är roligt att träffa nytt folk =) Jag köpte iaf en tandkräm till D (98 kr!!)  men den är bra!

I morrn ska jag till doktorn!!! Hjälp, jag hatar att gå till doktorn!!! Hoppas jag kommer hem levande, tanken är att han ska ta bort en grej vilket betyder att han måste skära i mig!!!!!

Jag återkommer i morgon, om jag överlever....

1 kommentar:

  1. hua...inge skoj att bli skuren i! (tror jag, det har aldrig hänt mig ;-))

    jag har då aldrig kissat på våra rabarber och de växer som ogräs....så jag tror att du lugnt kan låta bli ;-)

    SvaraRadera