tisdag 21 december 2010

Död..

Nu är den död.. Har förmodligen frusit ihäl inatt.
Skulle ut och starta den i morse för att åka och handla julmat, men den startade inte så nu blir det till att gå dom 2 milen (eller hur långt det nu är) in till stan. OM inte D lyckas få igång den i morrn innan han åker och jobbar *hoppas* Jag klarar mig inte utan bil =(

Var tvungen att köpa ny fot till granen som kommer i morrn, och matta. Jag kan inte förstå hur en hel kartong med julgranspynt bara kan fördsvinna helt spårlöst. Har bara en kasse med lite kulor och glitter. Fruktansvärt irriterande. Ska leta igenom HELA förrådet och garanget i morgon och hittar jag den inte så måste jag köpa nytt sånt oxå. 


Julbordet i fredags var sådär, inget att skryta med kan jag säga.
Kommer nog inte äta där fler gånger iaf.
I söndags var vi på dagskryssning, det var trevligt. Hade kasnke avrit ÄNNU trevligare om man inte varit dödstrött. Varken jag eller D fick sova något den natten.
Tur att B sov som en klubbad säl, annars hade det kunnat bli galet livat på båten =)

Nu ska jag fortsätta med julfixandet, trots att ögonen går i kors.
Måste hinna klart innan jul. Det blir ju tyvärr inte så mycket tid till fixande på dagarna.. Hunden ska rastas, B ska matas, underhållas och bytas på =) Då får man göra allt det här roliga som att städa, fixa och allt som måste gäras innan folket kommer på kvällarna/nätterna =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar