onsdag 8 december 2010

Va trött jag blir

Du behöver updatera din digitalbox gör så här: bl, bla, bla. Och när man varit duktig och gjort det vad händer då? INGET FUNKAR!!! Ser sen en artikel på nätet att om man får ett sånt meddelande på sin Tv ska man INTE starta om den, då går den sönder.. Less jag blir!!!
Ingen Tv ikväll och självklart går det inte att få tag på företaget i fråga, " det är många som ringer nu. Vi kan inte ta emot ditt samtal, försök senare". Jo visst!

Aja, men det ger mig en anledning att gå och lägga mig tidigt.

Vi var på baby café idag. Det är så mysigt där! B hade premiär på lekmattan =) Han satt nästan helt av sig själv, behövde bara fånga upp honom om han höll på att tippa omkull. han är så duktig min lilla älskling =)

Nej, men om man kanske ska gå ner och leta upp någon gammal rulle att glo på innan man somnar.

1 kommentar:

  1. Va skoj att du skaffat blogg!!!
    Dock så går ögonen i kors på mig just nu så det är sängen som gäller om jag ska orka upp med SIgne i morgon, men jag ska läsa igenom den i helgen här :-D

    kram kram

    SvaraRadera