söndag 12 december 2010

Igår var Benjamin med på sin första korvgrillning =) Det var massa med mysigt men också massa med kallt! Mina tår var helt stelfrusna när vi kom in i värmen igen.

I fredags hade jag Me&I party här, och jag älskar deras kläder. Synd bara att man inte har en tjej också för det fanns jättemycket kläder till tjejer och inte alls mycket till killar =(
Ska på ett nytt party så fort vårkollektionen kommer.
Jag beställde en tröja som jag ska ha på julbordet på fredag, om den hinner komma.. HOPPAS!!!
B fick såklart också massa kläder, men det blir julklappar.

Här hemma har vi börjat med gröt för någon vecka sen. Jättegott tycker B, så länge man slipper äta de där sliskiga fruktpuréerna =) Jag tänkte att det kanske skulle bli godare med lite frukt i eftersom det inte är någon speciell smak på själva gröten, men nej det är tydligen äckligt =) Sötis*

På fredag, som sagt, är det julborde med tjocka släkten. D jobbar så vi får åka själva. Sen på söndagen är det en dagskryssning på Ålandshav som är inplanerad. Trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar