onsdag 1 december 2010

Heldag på IKEA

Idag har vi varit på IKEA.
Har köpt nytt täcke åt lilleman, han har ju blivit lite stor för det lilla täcket han fick när han föddes =)
Hittade en jättefin present till lilla Holly som döps på lördag. Vi har ju redan köpt en men den kan Benji få i julklapp så köper vi den andra till henne. Vi hade köpt en jättesöt gunghäst (fast elefant) men den jag såg idag var ett supergulligt får (oxå gunghästmodell) men det var även hjul på som man kan fälla ner och köra med den som en bil när hon blir lite större =).

När jag åkte hem ikväll var det en lastbil (tankbil) som hade kört i diket och vält. Jag är glad att jag inte kör lastbil längre!

Imorrn ska KANSKE gubben vara hemma själv en helkväll med Benji, första gången! Jag tvivlar inte på att dom klarar det, det är JAG som inte klarar det.. Kanske ska tillägga att han bara är 4 månader.
Jag förstår inte när folk gnäller på mig att jag måste "träna" på att vara borta från  mitt barn, jag menar varför ska jag det??! Allt jag gör kan jag göra med honom. Är det fel att vilja vara med sitt barn och inte lämna bort honom till massa barnvakter hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar