tisdag 7 december 2010

Nya rutiner

Vi har fått nya rutiner sen några veckor tillbaka. Inte något jag har bestämt eller gillar riktigt. Men det är bara att följa med och hålla tummarna på att vi snart kommer in i mina igen.

Jag har ju varit väldigt bortskämd med ett barn som redan från ca 2 månaders ålder somnat vid 7- halv 8 på kvällen och sovit som en stock fram till 8-9 på morgonen. Men nu ska vi tydligen vakna efter 6 timmar och sen igen efter 4 timmar, och med tanke på att det är istort sett stört omöjligt att hålla honom vaken efter 8 betyder det att mamma snällt måste upp vid 2-3 och sen igen vid 6 tiden. Känns nästan som vi är tillbaka i nyföddstadiet =( Är såå trött!

Ikväll ska jag försöka komma i säng direkt efter Desperate (för det går inte att missa=).

Hungrig blir jag oxå av att titta på Halv åtta hos mig. Tror jag tjuvstartar på lite after eight, klockan är faktiskt 19.32 =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar