fredag 10 juni 2011

70%

Det är personal utförsäljning på jobbet idag. Hade varit roligt att åka dit, inte bara för att shoppa loss på billiga märkesgrejer (skulle tydligen finnas massa barnkläder) utan även att träffa några kollegor. Har inte sett dom sen min bror åkte till Australien i januari. Men, jag har andra planer för dagen. Om ett par timmar ska vi sova middag, eller inte jag men korvas, då ska det städas här hemma.
Gjorde ett försök igår  men jag fick inte riktgit ha dammsugaren ifred så det blev bara lite slarvstädat.
Efter det ska vi åka till en vän som precis förlovat sig och ska gifta sig nästa sommar. Jag HOPPAS att det blir ett riktigt bröllop! Är alldeles för många som gifter sig borgligt utan gäster. Min kusin tex, jätte roligt att han gift sig men hade varit ännu roligare om man hade fått komma =( Nej, jag är jätteglad för hans skull, men hade varit ännu gladare om jag blivit bjuden ;)

Haha, läste nyss igenom vad jag skrivit och ser att det ser ut som det är utförsäljning av personal på jobbet =) Haha, det var ju roligt =) Såklart är det utförsäljning för personalen! Så det inte blir nåt missförstånd ;)

2 kommentarer:

  1. kanske finns vissa som behövs säljas ut på jobbet ;-) *fniss*

    SvaraRadera
  2. hahaha...det har du så rätt i så!!! Kanske ska slå till med 90% och 100% på vissa avdelningar om du förstår vad jag menar ;-)

    tapet nr 1 finns i blått med, är nästan helt säker på det iallafall, kaspar heter den från sandbergs, brukar finnas på beckers bla.

    kram kram

    SvaraRadera