tisdag 7 juni 2011

Sol varmt härligt!

Sitter ute i skuggan medans hunden ligger ii solen och försöker torka. Han missade visst att jag hade satt igång vattenspridaren, och innan han visste åt vilket håll han skulle springa hade han redan hunnit bli dyngsur =)

Jag tycker det är konstigt hur vissa människor kan tycka att dom är så mycket bättre än alla andra. Vad det än gäller så är dom lite bättre och lite viktigare. Jag har en sån "vän". Man kan inte riktigt lita på vad h*n säger och gör. Men det är väl så det är, alla kan ju inte vara perfekta ;P Haha.

Nej, nu ska jag återgå till att skugga mig.

2 kommentarer:

  1. stackars vovven då...eller han kanske bara tyckte det var skönt? Jag skulle gärna ha bott i en bassäng idag jag :-o
    Ja, jobbigt med såna personer, det blir lite utmattande att höra på nån som är så jämt och ständigt!

    SvaraRadera
  2. nä, det är ju nästan nästgårds för dig :-D Jätteskoj att gå på zoo med barn tycker jag, det återfår ju liksom sin charm igen, så där som man tyckte det var när man själv var liten :-)

    SvaraRadera