fredag 10 juni 2011

Varning!

Var iväg för att träffa en vän idag. Påvägen dit tänkte jag att jag skulle slänga alla glasflaskor som står som drivor på verandan, så det blev ett snabbstopp vid Sveriges närmaste glasinsamling. När jag ändå hade vägarna genom stan passade jag på att springa in på en affär och käpa en liten present till min vän eftersom hon nyligen flyttat plus att hon (som jag redan berättat) förlovat sig. Jag hittade inte det jag ville ha så jag fick gå in i fler butiker tills jag blivit nöjd, vilket tog ett litet tag. Efter allt springandes i butiker blev jag väldigt hungrig och tänkte att jag bara skulle stanna och ta en cheese i driven. Det första stället jag åkte till (gyllene måsen) var smockad med bilar, så jag bestämde mig snabbt för att ta den andra (den svenska varianten) och där var det bara ca 4 bilar.
Hmmm, skulle jag inte gjort.. Det tog huuur lång tid som helst, plus att när jag äntligen fick min cheeseburgare låg salladen utanför brödet, det stack lixom ut från kanterna i pappret.. Mycket dåligt, myyycket dåligt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar