måndag 27 juni 2011

det blir en dyr dag idag

Besiktningen gick bra. Fick nerslag på handbromsen, men det visste jag att jag skulle få. Den funkar inte överhuvudtaget och pappa (ja det är han som lagar mina bilar) har inte haft tid, men på en månad ska han väl kunna fixa det hoppas jag.
Stannade hos mamsen för att få i oss lite frukost och gå en promenad med hundarna och såg att det är hur mycket hus som helst tillsalu därute. Är tydligen jättesvårt att sälja nu, specellt sommarstugor. Stackars mormor och morfar som precis bestämt sig för att sälja deras landställe. Som f.ö är det bästa stället man kan befinna sig på sommartid!!! Kommer sakna alla somrar jag haft där med mormor på landet :´(
< HÄR > är en länk till huset om det är någon som letar efter ett underbart ställe att bo på sommartid, eller varför inte året om.

Ringde till veterinären idag och berättade om Junior brutna klo, jag fick en tid ikväll kl 18.00. Tänk va roligt det är att gå till veterinären med sina djur. Det blir ju så billigt jämt, eller?! Man blir ju för tusingen ruinerad. Men vad gör man inte för sina små pälsbollar =) Hoppas bara att det inte blir allför traumatiskt för den stackars spruträdda hunden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar