söndag 26 juni 2011

Söndag

Var iväg och firade Benjamins faster som fyllde 18 år idag. Grattis till dig!!
Vi åt smörgåsårta och glass i stora lass. Benjamin älskade farmors smörgåstårta kan jag lova. Han bara vräkte i sig =)
Sen fixade min svärfar min backspegel. Den hängde löst och eftersom jag ska besiktiga bilen i morgonbitti kanske det är bra om den inte trillar av helt, så han limmade fast den =)
Enda sen vi kom hem från firandet har jag suttit och kollat om det skulle dyka upp nån bättre besiktningstid på nåt bättre ställe, men icke... Det blir till att gå upp i ottan. Så egentligen skulle jag ha gått och lagt mig för länge sen, men sitter ju fortfarnade här... som vanligt.

För några veckor sen började vi ju fixa Bennes rum. Vi rev tapeter och spacklade och häll på, men det vidade sig att det är typ 100 lager tapet och målat på tapet osv så vi har inte kommit så mycket längre.  Fick tips i fredags om något som hette 6mm renoverings gips. Varför har vi inte gjort så på en gång, förstå hur snabbt och enkelt det skulle vara! Så nu ska jag övertala min käre sambo att vi ska åka till nåt byggvaruhus och köpa en herrans massa renoveringsgips! Inge mer rivande och spacklande!!! Bara att smacka upp och tapetsera, kan inte bli bättre =)
Återkommer med resultat av övertalningen =P

På onsdag ska jag ha barnvakt åt min lilla älskling på riktigt för första gången. Känns sådär, men man måste väl börja vänja både honom och mig att vara utan varandra så han kan börja på dagis nån gång i framtiden (aldrig om du frågar mig).
På onsdag iaf, så ska jag till en kompis på Aloe party. Hon ska börja sälja Aloe Vera för Forever Living. Min mamma sålde det förut och jag kan lova att dom har hur bra produkter som helst, jag är helt frälst i alla krämer och grejer. Det är kanske inte det billigaste man kan köpa, men vafan man får ju vad man betalar för.  Its worth it! For sure!!

Nej, nu är ju klockan halv tolv (!) jag som måste dusha innan jag går och lägger mig.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar