söndag 26 juni 2011

Omöjligt

Sitter här och försöker få en bra besiktnings tid till min bil. Det bli körförbud på fredag, och som vanligt är jag ute i sista minuten. Samma sak varje år, och varje år blir jag lika förbannad på mig själv som inte fixar det tidigare.
Jag har iaf fått en tid i morgon i Kungsängen kl 07.00, så nu sitter jag och väntar på att det ska dyka upp något lite senare.. Skulle helst slippa åka till kungsängen så tidigt på morgonen, speciellt när D jobbar så jag måste ha med lilleman. Men vi får väl stanna hos mormor på vägen hem och äta frukost, så kanske han förlåter mig för att jag väcker honom på morgonen =)

Midsommar då..
..firades ute i Lillkyrka hos D´s föräldrar. God mat och trevligt sällskap. Bennebus spelade fotboll, jagade myror och bara strålade av glatt humör. En riktigt härlig dag, med helt ok väder =)
På lördagen åkte vi till mina föräldrar och grillade kött och åt jordgubbstårta. Mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar