lördag 11 juni 2011

Ännu en härlig lördag

Idag är det underbart väder, percis som det varit hela veckan. Det enda som skiljer är att det är lördag, och det betyder att min älskade sambo är ledig!! Skönt tycker jag, även om jag vet att han kör försiktigt och så vet man ju aldrig vad som kan hända i trafiken. Det finns så otroligt många idioter som egentligen inte skulle ha körkort! Det är pga dom det händer allvariga olyckor!

Han är iaf ute med grannen och fiskar nu, så vi hoppas att dom drar upp nåt gott som vi kan lägga på grillen ikväll =) Mums* Medans dom är på sjön ska vi andra åka in till Enköping för lite shopping. Jag ska faktiskt göra det jag sagt jag ska göra i snart en månad... Plantera grönsaker!!
Har några pallkragar (4 st) står ute bervid elkstugan, men tydligen blev jag nedröstad igår när vi pratade om mitt land och vi ska nu ta bort kragarna och fräsa upp ett riktigt land ist. Det blir säkert bra,så är det bara att hålla tummarna att vi hinner äta nåt av det som odlas innan det blir vinter =D

Jag måste oxå in på intersport och köpa extra pluttar till D´s Crocs, du vet den där flärpen dom går över foten som man oxå kan sätta bakom har lossnat. Det är konstigt egentligen, jag har haft mina 50 kr fejkfoppatofflor i ca 4 år och dom är fortfarnade hela och funkar hur bra som helst. D köpte riktiga Crocs (för mycket mer än 50 kr kan jag lova) förra sommaren och dom är redan sönder, visst det är enkelt att laga men endå.

Nu ska jag upp och kolla hur tapeten ser ut, är nästintill omäjligt att få bort det sista lagret av den gamla tapeten. Var uppe och fuktade den för ett tag sen, får se om det går lättare nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar